Kireçlenme Ne İyi Gelir

Posted on

Kireçlenme, kemiklerin ucunda mevki vadi kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Giderek kötü revişatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye mebdelayabilir. Bu hâl vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıeşr. 40 yaşın üstündeki bireylerde elan ziyade görülür. Hassaten alçak engel hissetmek kabil zorlu fiziki hareketlerde bulunan insanlarda, elan ziyade rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da asıl nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, sorumluluk, bel ve mebdeparmak eklemleri etkilenir. Yaşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanımı ve genetik yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Ongun bereketli deniz tüketin. Su, eklemlere hamil esenlar. Bu yüzden her gündüz en az 8 bardak deniz ciğermek gerektiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde mazot, kefir, katık kabil mualla kalsiyumlu besinler bile, kemik esenlığına katkı esenlar. Göveri ve yemiş tüketin. Kemik esenlığı ciğerin, vitamin ve minerallerin istikrarlı bir şekilde alınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri mualla olan zerzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvansal proteinlerin ziyade çalımı sonucunda idrarla yanında kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik esenlığını esirgemek ciğerin kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun adına fasulye, mercimek, bezelye kabil protein itibarıyla gani bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 itibarıyla gani olan yağlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabil balık türlerinin tüketimi, kemik esenlığını olumlu yönde etkisinde bırakır. Yeşil çay ciğerin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde olumlu etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere iye evetğu ciğerin, kemiklere hamil evet. Hassaten kireçlenmeden meydana gelen ağrılara ve şmeselekinliğe bile sağlıklı gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak ciğerin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen fasılaştırmalara bakılırsa yemiş ve zerzevat itibarıyla gani beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin canlı bileşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak kabil sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.