Tilki SEO

Posted on

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sıkça kullanılan dü periton. Ancak bu dü periton mevzuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online düzenışbilgiş firmaları ve internetten satış yaratıcı e-kâr siteleri karınin eleştiri olan bu dü periton, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek namına önemlidir. Her dü periton da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü zaitrmaya yardımcı olur, ama aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu tasarmızda devir devir birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını bir zaman elan harisalım ve beraber inceleyelim.

SEM: Arama Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türki olarak Arama Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde elan görünür ve elan ulaşılabilir olması karınin meydana getirilen çdüzenışmalara denir.

Arama motoru reklamcılığı olarak da teşhismlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam alımı gerçekleştirilerek web sitelerinde yoğunluk arkaışı çalışmalemlerinin kâffesine denir. En pop ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve marka değerini zaitrmaya yönelik bir çdüzenışma olan SEM, alıcı kitlesini yetiştirmek açısından da az çok önemlidir. Başkaca SEM çdüzenışmaları ile trafiğinizi yargılama ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Arama Motoru Optimizasyonu olarak da bilinen SEO çdüzenışmaları ise SEM’in aksine ücretsiz çdüzenışmalardır. SEM belli başlı bir bütçe karınin maruz reklamları kapsarken SEO çdüzenışmaları belli başlı anahtar kelimelerde kalıcı bir yükseliş elde eylemek karınin meydana getirilen çdüzenışmalardır. Gelin, bu muhaliflaştırmayı bir zaman elan harisalım.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çdüzenışmaları arasındaki üstelik; fevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret muhaliflığında, SEO’nun ise karınerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde yapılabilmesidir. şu demek oluyor ki SEO karınin en özellikle içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet dışında performans göstermesi karınin yeni bir ödeme yapılmaz.

Bunun dışında bir önemli üstelik da hızdır. SEM çdüzenışmalarında sonucu elan hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi gücük süre içerisinde zaitrabilirsiniz. Bunun aksine SEO çdüzenışmaları ise uzun soluklu çdüzenışmalardır. SEO çdüzenışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri hamle hamle yapmalısınız.

Bu dü dijital pazarlama peritonı arasındaki bir öbür önemli üstelik da doğallıktır. SEM çdüzenışmaları ücretli reklam çdüzenışmaları başüstüneğu karınin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çdüzenışmalarında bu gestalt farklıdır. SEO çdüzenışmaları elan katıksız icraatı kapsar ve sitenize elan organik bir yoğunluk akışı esenlar.

Bu dü periton, karınerik bakımından da başkalık gösterir. SEO çdüzenışmalarındaki karınerikler kullanıcı deneyimini zaitrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. şu demek oluyor ki elan çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çdüzenışmalarında ise erek elan ticari başüstüneğu karınin karınerikler SEO çdüzenışmalarındaki kadar olmayabilir.

Ancak bu saymak bileğildir ki SEM karınerikleri kalitesizdir. Sadece dü periton arasındaki karınerik konseptleri ve odaklar farklıdır. Başkaca belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden elan dobra evet da elan üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına bakarak ikisinden bile faydalanılabilir.
Hatmızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam eylemek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Mütebeddil Tüketici Davranışları: Sayısal Tahavvülün Yükselişi tasarmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.