Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere bakarak konstrüksiyonlmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun site analizleri bağırsakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izleme kimliğini sitenize beslemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, uğraş, gelir ve ilgi alanları üzere bileğustalıkkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların ustalıkletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok yarar katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde bulmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mualla etkinliği, birebir maliyette tasni zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı varyasyon hakikat olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde nokta saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin aptal plana atılmasına yer hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğustalıkti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle yanında daha çok “ne istersem onu tuzakırım” devri saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök sınır önemli gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Olgun ve muhabere teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına çatışma iş vetirelerini bileğustalıktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki düni 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız takip fail yıllarda internet site çtuzakışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa fail web sitesi yalnızca üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir çehre olduğu yadsısalat. Burada önemli bir bap daha var, o da şu: Web tasarım ve mukayyetm çtuzakışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çtuzakışmalarda yapılan yatırımın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında saksılayıp şirketin essah mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşırı projenin çağ içre üst patronaj tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da diğer bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi yerınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilgilı. şu demek oluyor ki yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, ahir matlup payanları vermemektedir.